"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年4月27日

月底展望@ 4/2012 <續>

琴日訓醒,已經"好中午",打幾隻字仔就夠鐘收工,要返番正職開工。
今日, 又係咁. 又到13:40LA... 時間唔多.. 我對唔住各位CD ROM. !
哈哈. 我真係好宅男FEEL ~


依家的情況黎睇,或者之前的估算都算估中吧. 唔上唔落,所以近排冇乜入巿,我發覺火星人開始長大了,升LV了. FOR 明白要懂得收手.


但係又出POST... 怎麼辦?   出POST 可以令自己保持觸角,唔會脫離火星大能...




睇圖吧


4月唔上唔落係中間


但係5月以經係低水約100點,記得上年定前年,連續2個月低水... 自己仲啉會唔會係XYZ.
哈. 時間真係快,已成過去式。




睇DOW 指 ( 數據唔準 )


睇周圖大方向,跌左約23.6%反彈上番去13000樓上,試上頂13323.6




睇上証
日圖似冇力,周圖似雙底.


---------------------------------------------------------------
睇晒大巿圖,你仲想睇乜?   可惜你答唔到我. 如果唔係,我一定POST埋出黎!
哈哈. 我仍未感到大能的方向. 只好.....又係時間講BYEBYE~
記得LIKE NNP FACEBOOK !
BY THE WAY  906走唔走好?
  (好似冇展望到喎!)

沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章