"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年5月10日

悶悶地出下post 發下嗡瘋...

10/5 今日係2011-2012年假的最後一日,聽日....聽晚又要過返超人的生活 - " 訓街 "   -,-"  焗蕉了! 回想番半年前的我,一時無兩,網上留下千字火星散文,種下各種恩恨情仇,(幾押韻wo) 同今日的相比,寥寥數字,半壁江山,毫無佳品良作,不該 !
人仍然一樣on直、不思進取、不知所謂 AND 好食懶飛....火星人真係咁差? 上網search下....原來

好食懶飛基因作祟

http://news.sina.com   2011年09月06日 14:31   明報
【明報專訊】整天賴 不動看電視的人經常被怪責「好食懶飛」,但最新研究發現,這些「沙發薯仔」(couch potato)可能是因先天基因缺陷而缺乏運動動力。加拿大學者透過老鼠研究,首次發現兩組控制生成肌肉內關鍵能量轉化 的基因,若缺乏該兩種基因,運動能力會大降;專家相信人類亦有相同機制。
缺乏控制能量轉化 基因
實驗由加拿大安大略省麥克馬斯特大學(McMaster University)的斯坦伯格博士(Gregory Steinberg)領導進行,關鍵基因負責控制肌肉內「腺 酸活化蛋白激 」(AMPK)的生成。AMPK在運動時會變活躍,繼而增加細胞內的綫粒體(mitochondria)數量,後者被視為細胞中的「小電池」,負責把食物轉化為能量。
研究人員發現,正常老鼠可在20分鐘內跑1公里,但缺乏AMPK生成基因的老鼠走動40米便停下來。這是科學家首次發現控制AMPK的基因,並發現缺乏該基因會大幅降低運動能力。
但專家提醒,運動本身亦可刺激AMPK的生成,因此可將勤補拙,逐步增加運動能力。相反,一旦變胖則容易「一沉不起」,因此最好還是避免過度增磅。

-----------------------------------
屎la.....變胖則容易「一沉不起」.....  Oops!


今日巿況 c 19927 -207點


今日又上左一堂,又踏左一次蕉皮,睇期權重倉位,
而無理火星金句 : 空手接急刀,斷開一節節!   

期權重倉位係20k :


早前7-5-2012有野睇到嗎? 


anyway , 駁2萬點有死鷄撐飯蓋,果然今日的倉見到...我都係一隻死鷄 : )



 <上倉+ 好倉 > 10:15 一早已經有千零飯票,可惜貪貪...平得一張去左打機。個巿黎個開花咁就'笨趙"跌到19882,係13398 又有一針,收巿2倉過夜。
講起過夜,掛住 ar邊個邊個....   #-#"  過去十在太多幻想la... 
( "夜"就係="夜",唔好啉歪左 : )


好多野好似都返唔到轉頭,小學同學係咁、中學同學係咁、出黎打工同事係咁,網上朋友係咁,連家人都係咁,長長30年,有時覺得在世真係好似演緊一個角色,做緊一個過客,水貨客,背後的茄哩啡,一塲 Live Show,無對白,無表情 ,No Take 2 !

過左去就係過左去... 你還記得我嗎 ?


*莫名我就喜歡你 深深的愛上你
沒有理由沒有原因
莫名我就喜歡你 深深的愛上你
從見到你的那一天起


#你知道我在等你嗎 你如果真的在乎我
又怎會讓無盡的夜陪我度過
你知道我在等你嗎 你如果真的在乎我
又怎會讓握花的手在風中顫抖......


嘩....勁leung  抱歉浪費左你幾分鐘...








沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章