"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年5月22日

- 力 - 火 - 重 - 現 -

註: 力=NICK

哩幾日,一往如故冇乜睇巿,冇乜出post、冇乜買賣,連x財股票行都打過黎問: 『傅生,想了解番最近戶口投資淡靜既原因,係巿況波動定外圍局勢? 』

心啉...點會話你知我局蟹,局左要守。  :) 
話因巿況波動,打發左佢就算數。

啉深一層,哩間經紀行都算肯做野,此一舉,應該唔係間間都有,你地果間有冇? 

問客戶心態此舉的原因,非常明顯簡單,就係[攞料],正所謂知己知彼、百戰百勝! 知道自己客仔的賭博心態,對其設定策劃自然為止方便! 必要時call margin都快手D LA !  
 



自己除左dislike 郭先生 +陸先生的組合外,我開始認同哩間行了~ 認同佢既一套手法。 [ 閉在佢個仔1428唔生性LE :P ]


話歸正傳,哩幾日冇乜睇巿,繼續發我既30夢、政治夢 ? 白日夢?  Anyway, 今日用番小學生的 PhotoImpact 畫番張咭片出黎,唔係食果飯就唔係果飯,真係無法入手、唔知點畫好,唯有...抄番不知所謂的舊稿:




說不出的xyz怪感,有待印出黎的效果~ 

講番印咭片,又要講故仔la ,你大可以唔睇,但係我都想打埋佢、嗡埋佢~ 驚人老左,唔記得..   今日我實在太清閒了 :) 

話說咁多年以黎,應該都有印過2千張,因為D客唔覺唔覺都成千人,1年300個客,3,4年過千好正常,當然其中唔多唔少都有會D誤會,自己都呃過好多人的感情! 十分後悔事後處理工作唔係咁好! 年少無知!

因為咁多年,我除左係睇住某D CD- ROM 長成大個仔大個女之外,就係見証一間公司的成功發展,認為成功的原因,某部份都屬崇拜的電子化,改良化Reformism!  哩間就係.....  http://e-print.com.hk/

話說當時,一般街外都係$70-$100 / 100pic ,,但係哩間竟然不知死活以 $38 /100pic 做招牌,咁so的咭片收費,當然打動了我,而且仲係網上交稿,十分方便!

到左今時今日,睇見大部份的print out 公司折都就折,哩間野都仲係$40/100pic,殺埋過黎食埋香港區,早知果時投放100萬俾佢la~  haha~ (100萬越南盾) 明天收貨,希望質數冇變la~

廢話講完,講番今日的得著.....
交完稿後,本來爬上張床,安心大睡@14:20
點知被幾個電話炸醒左,平時3,5,7日電話都唔響 -,-
醒左,唯有上網出post,打發下時間,今日哩篇好明顯就係用黎打發時間,反思己過... 
天AR~『既生喻 何生亮』
點解我會係一隻冇腳既雀仔 呢?  
是何許人拿了去做了鳳爪早點呢?
.................. 

發完嗡瘋後,睇下facebook網友發的新聞,睇到一則較為特別的post,  較為似Y用戶的POST....
( 要出賣CK CHUNG 了 ) 
我雖不認識CK,但日日被CK的POST洗腦!
皆因他/她是我的祟拜,他/她的動力無限!
仿如換上金霸皇的電兔,跑羸眾兔...
出POST的力量、恆久之心是來至那兒..?
不得其解...


一見到文字就眼訓的我,極少睇報章雜誌,一年365日或者只有1,2日睇舊報紙,不過施仁醒 Patrick Lee這名子似曾相識...或者這位達人的專欄位置極重,冒犯了! 請見諒我這小子~ :P

這位達人在FACEBOOK CAP 圖出文,再次令我回想起....半年前的Y用戶.... HELLO ! 你還好嗎? 

回望今早
早上係 NICK NICK PLUS 發了一張自問圖

收巿看...雖的確有爆升200點至19050,但尾巿跌回18862


這又代表什麼 ? 
明天會怎樣 ? 大巿會怎樣 ? 尾巿為何退縮? 還看這張魔鬼圖吧~

O..... 從日圖黎睇不得不O一聲... CHECK THIS...


這(白)阻力線不是一早的預定嗎?  你又O左未 ? 
BYEの

沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章