"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年5月7日

7-5-2012 晴朗天的跌巿

今日大跌434點,企係淡友陣地,咬住LOOK蔗睇好戲... 係講笑.
係拍住周公講耶蘇先真!  唔知唔食唔知食唔到 邊個真D~

睇日圖
跌得真係甘~ 好似發夢咁,夢中驚醒般..... 算吧LA 你都做唔到大慈善家! 唔好發夢LA~

睇周圖
咁橋停係20270 , 0.382%都左近.



又係馬後炮 ?
不過睇番前幾篇,張圖已經MARK左黃金比率,問題係由邊度開始&邊度係底頂?!
哩個問題火星人一真都唔話我知~

既然係咁,賭仔靠自己駁舖勁,一舖返黎....

哈~唔知你有冇睇唔食唔知分享了一個連結 :

三色台老行專,真係....好好戲 !

今日11點幾我半訓半醒,同事Abxxx打黎恭賀我又執一筆橫財! 問撈底,佢話次次大跌,第2日就回返彈...

我話冇橫財命,得1,2千命,冇食到哩浸水,我回左句火星語: 空手接急刀,斷開一節節! 驚唔驚先..?  我啉住泡下佢... 點知佢信到十足... 天父我又做又一件錯事~ :P

其實都係穩陣D先算,哩D大跌經常都有,問題係你企係乜位置黎睇~
好明顯,今次做左唐邊鶴 ! { 唔似包,唔似餃,師奶淫得很....精武門星仔對白 }

開始講野火星化..... 唔正常,都係時候乂乂電. 請請 !

BTW 係乂電前估下個巿,,,,
睇IG



 正如同事Abxxx話齊,似乎明天會有反彈..  O YEAH~
不過我會搵位試沽貨做淡倉,如果升穿今日的高位,咁就只好止蝕了~
不過早前又講過20200,20000點.... 都係撥個輪問下陳老闆先....
BYE BYE & GOOD LUCK!  ALL~

最後俾你地遞表申請哩2張100周年紀念幣,價高者得!

 

申請表格: https://www.poleungkuk.org.hk/donate.html

冇電....#$%&^%^&*.......................................

<>以上提供之資料及其內容僅屬個人日誌內容<>
並不構成要約、招攬或邀請、宣傳、誘使、或其他任何建議或推薦。

沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章