"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年5月14日

開口中,無得淨

琴晚砌 [Love Ideas HK集思公益計劃 ] 到半夜,如果計埋上日收工的話,應該有30幾個鐘無訓度,今日居然早上9:20起到身,真難得1~  有1就有真難得2,一陣先講! 
------------------------------------------------------
先睇下今早係FACE BOOK 發放的生艾 :)


 張圖係:


當時已經係10 : 48 分,係FACE BOOK 留言:
[日圖估巿] 横看全景圖,看似見底... 唯今是14不祥之數 :D


之後...好彩嗡中,真係升左,仲係似大升,總算對得"LIKE "

左我的朋友住 ! 雖然係1位咁大把~ 


FACEBOOK咁少人用,睇黎Face book就破快產了





我都曾經考慮平上周的好倉,又次同賭神展開拉布式(哩排

HIP 拉布的對話," 喂平左佢LA" "升AR 升AR " 總之聽到好

多哩D賭神聲音,叫我平~叫我唔好平~ 

不過我成朝都係攪緊註冊公司既野,同搵電子料,鬼上身咁,

跟本無理到個巿,更無理D賭神!  :P

但當我想睇睇巿況既時候....剛剛12:02分~哈~ 食飯LA~ @-@"

睇下圖,由19698升到19820水平,估中此乃難得2
難得既係: 將查冊當左註冊,白白俾左$143.7
神化左....LA~ :D  
(仲唔LALA聲DEL。。。勁燒膠袋)



T.A.
=============================
今日中午有一次明顯的阻力指標,親定得,係度分享下
係全景圖中,特別係sp系統中,唔知你地有冇人留意我睇幾多分鐘圖,同開乜技術指標哩? 其實我的火星大能,都係靠晒佢地.... 

當然要練功la 而代價係飛蚊症 !
[隻...蚊倍住你走....盧海x首歌]

左圖睇即巿,右圖睇方向。
咁你地有冇發現係第一張圖即10:48分既右圖有乜特別?
點解火星大能話我知,似見底會升? 哩個係第1

第2, 有冇發現係下圖即12:02分 中午圖,有乜特別?

點解我會係哩個時侯,聽到咁多賭神係我耳邊叫平叫唔平..呢?

如果我冇打錯字,你又睇得明的話.....
恭喜你! 你已榮升
了~ 兼具有火星大能的小宇宙 !

如果你睇唔明,又想知的話,咁就有資格報讀『 吸收大能精讀班』,稍後會post 出連結,有興趣的朋友可以去睇睇 !  

BTW 睇下今日輸幾多先 !  

都話今日14係不祥之數...傢....LA!


------------------------------
『 吸收大能精讀班』如夠人數14( 今曰之數 ),會考慮開班!
可自行加意向。

沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章