"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年5月16日

我真的受傷了....


( 睇下...幾有心機唱我首飲歌! )


曲:王菀之   詞:王菀之

燈光也暗了  音樂低聲了
口中的棉花糖也融化了
窗外陰天了   人是無聊了
我的心開始想你了
電話響起了   你要說話了
還以為你心里對我又想念了
怎么你聲音變得冷淡了
是你變了  是你變了
燈光熄滅了   音樂靜止了
滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了   人是不快樂
我的心真的受傷了



---------------------------------------------------------------
幾日,人流勁減.....

失左幾千萬粉絲.... 投資又有帳面虧損....真係似做番雙失青年~那些年..... 天AR... 可以俾我簡多次嗎? 如果命運能選擇.....可唔可以CALL番3億粉絲番黎 ?

FOR最近的事 : 我終於醒LA!... 逃出迷局,終於攪清楚"公司註冊"係乜一回事!

有日晨早去左政府山側邊的公司註冊處,補交確認身份資料。幾年冇係上班時間出過街,係金鐘廊見到好多人,有等車、有行緊緊的、有企定定的、仲有排的士士的人龍! :)
 ( 那些年我..曾經是的士佬所以對的士有所留意 ) 總之情況真係彷如鄉下仔出省~ 感觸良多,觸動Y神經 !

係註冊處的路程十分波折, 確認身份後,要回家等公司註冊處的電郵....因為上了網,但開不到activate link !   真荒唐 !  講你都唔信 !  心中估是 activate link 只支援IE 吧~ 

 ANYWAY 就係咁,在家中等電郵,開activate link,係[註冊易]登記埋D手尾資料,  見到要入董事長,首席主席、祕書的資料,就知唔對路了.....又遇上疑問了 事問一人公司邊有3個人呢 ?  打去老友許老闆問下佢點登記 ... 只收到並不要這樣的答案. :(

再打去[註冊易]系統支援問,我問要成立類似學會的,應怎做?
簡A,B,C,D 那個是學會性質? 那個是無本無限公司?


支援部查了查.....話要打去註冊處問.
打去註冊處問,佢話註冊什麼類型係睇我意向,公司註冊處只FOR有限公司登記,你可以打去民政事務處查詢。這時先醒過來....!

我打去民政事務處,講出我意向申意非盈利性質的學會\組織\... 果位人仕好似好好奇,反問型式覆述我的意向,並教路話: 如果非盈利性質的事業係唔洗登記的。 我的回應十分驚訝! 

這時同佢展開有趣的對話,哩位約50歲的接聽員十分專業,好簡單仔細說明,俾到答案我,說只要向警察社團事務處申請團體便可! 並不要費用的!  天AR~ 終於逃出迷局了!

但事後,後悔無同果位專業接聽員傾多陣,問下點解公司唔可以盈利及非盈利同存 ? 或者盈利及非盈利可同存在什麼地方?

今次第一次體會到政府部門真的是十分有SIZE的 ! 
 [打去哩度問野,話要打去第二度,第二度又叫打去第三度問] 居然會發生在我身上~ 這並不是數政府的不是,而是想說我成長了!


沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章