"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年4月21日

食字周六 : 我沒收過"巴菲特的回信" 但....

若然你是被主題吸引而入左黎....  SORRY :)
你大可關掉瀏覽器,因以下沒有任何事與巴先生有關的話題!
所講的都是自說其話的無聊事記。






晚黑回家,見到一封從未見過的信封,樣式不是熟悉的"銀行水電媒",
難度又是假地址的財仔信 ?  不過單看信面,唔似播~

信面寫著 "By air mail Par avion "  用“go go” 翻譯得出 "空郵標準桿軍機"   
avion ?  解作軍機 定係地方名?  90年代小學一年級的我真的不懂耶~




 我沒收過"巴菲特的回信",但收到這封海外的來信,打開看先知,係一封感謝信,我真係冇想像過,我的業務能衝出海外!  捐助過海外 ? 真的一點印象都沒有!

某程度上,我相信那裡是人間地獄,幫助只會是徒勞的! 只會延續他們的痛苦! 
雖然同傻強大師傾過2句佛偈,不過都改變不了以上的感觀。

但當看到這封信,對著姪仔,又有另一番感覺....

上文是受助者的知識,生存的技倆!
也許是真跡吧!  一向多疑的我仍有保留 :)
下文應是一名工作者,應是"左捌子"寫出的一手好字!
用到書時方恨少,未能看通每隻字,火星人你可以為我解讀嗎 ?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/



時間真係過得特別快,又係時間講byebye , 要開工la.
最後post 埋哩個優惠俾大家!
哩個袋用左2年,真係好come用!
心理上又做到所為的幫助別人。一舉兩得~ 


下次先post 股巿圖吧~  其實個巿真係冇乜好講....
環看計數器6222是真實的數據?
定係BLOGER胡亂顯示 ?











請請 !




沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章