"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年11月3日

823 領匯

  • 而家買領匯會唔會太貴? 定等恆指洛番兩萬點??
    我是打算長渣
    想睇你意見 因為之前政府話收番領匯 怕買左會跌
  • 我通常覺得別人的睇法係明燈。散戶往往想落番2萬點再買貨,但好多時越升越有,夜d睇下圖再講:)

    我冇也留意有關新聞,消息。不過我覺得政府唔應該汲及利益事業。如果收番,租金有機會大眾化,租金回調,股價必有影響,FOR梁特首黎講,或者都唔出奇~


    新聞,消息

    http://news.hkheadline.com/instantnews/news_content/201206/25/20120625a092736.html?cat=a

    http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20120610/00176_024.html

    -----------------------------------------------------------------------------------------
恭喜你先! 
好多人到今日為止仲蟹貨一籮籮! 

每個地區/行頭,都會有D代表作
正如
7仔緊有間係左近.
商店磚頭有領匯
細路糠水有旺旺
女人用品有沙沙
......
買股票? 咪就係咁簡單?
LOOK.... 睇下你的眼光...上了火星了!  

周圖
2010年10月尾  股價$22邊 
2011年10月尾  股價$27邊
2011年10月尾  股價$38邊
2012年10月尾  會係...?  $64?  (下年開估)




日圖
同周圖一樣都係5線開花
要最高位放,係不可能的事... 
從圖中,見到50MA(綠線)似明顯的分水領。跌破走,升破入。
抄股? 就係咁簡單!  但有誰能做到呢? 

再細緻的出入位,就係10MA過20MA,
但往往5線開花後,頭1次10跌過20,都會有後抽,
或者可用20MA作主軸線,再加以觀察。

別除圖表,只要信香港不死,沒有世界末日的話,事問"商舖大哥"又點會倒塌呢?
不過什麼時候獲利、套現、兌現數字上的利益.... 這是人生大哲理.
小弟仍然活在迷濛之海!



沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章