"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2013年2月10日

759 目標己達,動力仍在?

上回08-2-2013已提及預定 $0.9 係目標,估唔到即日就到,可惜收巿是0.85。
今日見到匿名兄留言 :
請問目標係幾多?
E家仲可以入嗎?
真係要講聲 SORRY! 咁遲先覆~  下次WHATS APP我會快D覆到你 :P
目標已到左,叫人入,即係叫你賭大細,或者講下我自己的啉法先,
希望你或其人俾下意見~

最近見到其他貼 " 唱好759 ",唔知係唔係我的功勞呢?  :D
之於759係唔係潛質股? 我唔知!
我只知到佢老闆CEC國際主席林偉駿係一位特出(特別出眾)的生意人,所以唔介意用小小錢俾佢管,駁佢俾番小小利錢我。 講完~

哈~ 話雖咁講,都要睇下資料、分析分析.
係其他貼中,得知有林生的訪問的片 http://www.youtube.com/watch?v=FpaJtd9U5dA ,講述生意點...貨源點....等等.

睇完後,我覺得以上佢做生意的經驗,係一個動人的故事,一個股票的往積,冇乜特別,因為任何生意都係咁,有上上落落,正如佢係片中所講的"幾經波折"
但係就睇到林生的談吐、思維、同埋佢面相 :D

話回759股價已到0.9,遇到同一大升的情況,以往的我會問自己點解之前睇唔到佢會爆升呢?
同樣地,今日點你入同叫你去賭大細無異。又去片睇下
日圖到目標

 周圖有好轉


有人話: 圖係已走完的舊路,前路跟本不可預測,今日哩一刻我有點認同,或者就係咁先要並合基本數據一齊黎睇。

而基本數據又係點?   或者又換句話問下大家,有冇去過759買過野?
有冇落過場睇下實質的業務?
講真零食對我黎講,真係麻麻地LIKE,不過就係成見到有人買野。
口味真係因人而已吧~
759 或者係集7仔、百X、舊士多於一身的"SUPER!"
哈哈~ 希望我無洗大家的腦 :D 唔知大家又點睇哩 ?

今日大年初一,祝大家蛇年行好運,心想就事成!
恭喜恭喜~

PS. 我0.83加多左一注.

2 則留言:

  1. 嗚嗚
    今日1.2了
    如果你問意見
    我應該會咁答
    「NICK哥哥~請問仲有冇第二隻759?」
    同埋
    「你放左未?仲入得?」

    回覆刪除
    回覆
    1. SORRY 妹妹/弟弟, 依傢先見到留言 :)
      FACEBOOK 已POST.

      刪除

多聽,多講,多分享 !

熱門文章