"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2013年1月13日

老..毛...病...

今日係FACEBOOK 睇到甲人AN兄的分享
(大賺九倍經驗確實好爽,歡樂時光快過,卻令J自已無法累積財富!http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=18130394&category_guid=15307&category=daily )
文中提及16真言,令小弟一路睇、一路搖頭、一路感嘆息~ 
「順勢而行,長短均可,風險控制,量力而為」 所言甚是也!

在百感交集之夜,上網搵搵"錢志健"哩位主角大人物,睇到3個短片AND舊文(http://hk.apple.nextmedia.com/apple/index/15957237),心靈同肉體都有認同感,甚至到達崇拜之地,同時又發覺投資界的大人物都有一種風格---[大切大悟的賭仔]
或者哩個字眼並不太合適,不過係哩一刻心中的的確確爆出黎的感覺~ 
今日的字眼太粗俗,可能係電視又重播"整古專家"周記出品

係幾個短片中,睇到人生折理,人性反醒的一面!
其中一片,佢問左一句: 都唔明點解D人唔肯止蝕?  或者係佢自已吧! :)
我聽完都好似被佢洗左腦,問左自己一句.....點解...點解唔肯止蝕?
另一方面...想知答案....點解...點解會做到"止蝕"! 
人生折理...就係人生折理!

掛著"資深對沖基金經理"名頭,不論"經歷"定係"技倆"都毋庸置疑,感覺佢同其他投資界大人物一樣,用一貫口吻解答聽眾,唯一多的是佢多提"對沖、護盤、止蝕 ",或者佢係做對沖基金職業病的緣故。

總睇得著: 又錯過一次機會,爆升前,又做唔到LP/LC@220。真失敗!
就算話到明9月不應沽貨,打雙底,破220會長升.....賭仔始終係賭仔.


既然個巿都升左,又不妨估下黎近會發生乜事~ 

個巿牛皮然後5線大升...之後我估牛皮or大跌
大跌?  各巿銀彈充足,似乎無乜理據,同賭百家樂一樣駁轉勢? 
通常會......輸死~

或者仍是老毛病,總係想走先一步,估頂早沽人一步!
but 散戶摸頂乃是必然! 

睇下亂咁估的圖:
比較上次3萬2的跌浪:
穿破阻力紅線後,升到2萬3,4見頂,係約0.382



再睇下今次,同樣穿破阻力紅線後,現暫升到2萬3千5,剛好約0.382,見頂?
定係升1:1 到2萬6,7? or 0.618?


2次不同之處係:
2007年 1頂急跌打雙底 而
2011年 3頂急跌打雙底

番圖ma的確有十分明顯的指標性,能分區大方向,現未出現任可轉勢信號,
這又何証明ma的滯後嗎?


睇指標就唔好聽新聞
聽新聞就唔好睇指標
今年真豬頭丙!

對上一次量度的圖,同樣指向23000 :
http://nicknickplus.blogspot.hk/2012/03/16-3-2012.html:

沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章