"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年6月1日

昨天的大成交@今天的牛皮?@疑似見築底了~

今日一往如是,接著近日的意志低沈,無心戀戰的心態上著網打發時間。
昨早連環睇左幾條 youtube ,巧合地碰上了日本名人[小新]小新facebook叫。。。都係唔好爆人名LA。。。日本人好容易生我氣! :P
今日居然見到N年前的舊女友... 佢又接到JOB做了~
都咁多年LA... 
佢似乎仲未能忘記我,仲想用衣架掛住我咁...
成日望住我,對住我笑...
(其實我係好長情的~)
/\/\/\/\/
=====================
講番股巿股事,琴夜番工先知原來昨日成交有700億,是最近之冠。
若然不是同事A的透露,火星人看來要過多幾天才收到地球的傳真(有DELAY)
奇怪的是同事A居然同火星的朋友持一樣的立場,認為明巿(即今)一定唔會壞得去邊樹...
盡管當時美巿AND外圍大跌百分之一或以上,但大家都認為尤如一樣,是不會白流的.
事問若明知美巿大跌,又會燒銀紙入巿嗎?
(流) <--- 可以第二個解讀 : 堅定留個( 留 )

到了今日早上,再看看天一遍晴朗 & 藍天白雲,心中安然了~
又一次翻版,又一次低開,又一次抽上....



看上圖,如果是從事教育的老師們,一定會認定是同學之間的抄作,一定要打PATPAT了!
從火星文化學黎講,只要不低於今日的D LOW OR 13800水平,那可認為見底了~
這點,唔知可唔可以引起水星人的質疑LE ?

Nick Nick Plus 昨天同今日都大流量,借下機會sell 下我本名著 :
輸.錢.皆.因.羸.錢.起. @ 學海無涯、賭海無岸,提供之資料及其內容,僅供個人紀錄之用

14點22 係時侯TEA 一 TEA ....
QQ一下LA~

請請!





沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章