"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年6月27日

越戰越強... ? 定是每放越下? [ NNP 完結篇 ]

完結篇 ? 似乎講大左. 
千祺唔好以為有好多野睇.. 哈哈.


哩度人流每放越下...
絕非皆因Y用戶移情別戀...
而係覺得講黎講去都係"三福屁"
已經沒乜野想同自己講, SO ..
這是步入  [ NNP 完結篇 ]


係傻強大師的指點下... 
或者有緣係
www.starfishhk.com
相見.... 




IG

結算平淡.... 





睇下月.... 似乎18000打底了?


正好配合我淡淡的離去...


GOOD BYE MY LOVE!


--------------------
收巿






4 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果你唔係傻強... 係女仔的話...
      哈哈...我會考慮留多...1日
      :P

      刪除
  2. 匿名2012年6月28日 上午12:30
    Would like to learn how to trade HSF? Can you teach me? Thxx. pls email: friendxxxx@xxxx .com.hk (Ms Wong) Thxx!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry... 4/7/2012 先睇到留言~
      作為男仕,唔應該推左女仕的聲音OR 邀請,
      不過我其實係一名賭仔... 跟本冇乜本事話可以教人.
      當然如果妳出巨資... 哈哈..我一定會賣身俾你~ (講笑)

      賭者十居其九都係輸家...輸下輸下就會成仙GA LA!
      老土講句: 要羸錢...一定要輸錢! 事問咁仲叫係羸錢嗎?
      聽落去的確係好矛盾... 不過THAT 'S TRUE!!!

      或者我太主觀了... 妳跟本唔係想羸錢,好似幾個月前的一位網友"Locus"咁
      係為了其他辛酸的因為吧!

      MS WONG 多謝您的留言,妳都見我好鐘意亂嗡,so歡迎再傾~ 大家做個net friend!

      刪除

多聽,多講,多分享 !

熱門文章