"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年6月7日

雙底的周期?

記得小弟第一次成功吸引過萬點擊的主題,就係『雙底』論 @ discuss ~唔知有冇人可以post 番條 link le? 俾我回味一下LE? 


當時係9-11 / 2011 左右吧~



---------------------------------------------------------------------------------
今期會唔會,同樣反彈 ? 
或者先睇下今日同QQ友的分享
早上要對付一個情塲騙子,巿已升左上去,但仍懵言不知 :)

短炒:
睇圖似乎見頂了,在 DAY TRADE的操盤,
理應平好倉反手沽、或者收手離場。

不過我已升華到火星人級別,仍持好倉。
其中一個就係哩張圖:

局部睇下MACD
似乎成雙底了,問題係有參考價值? 
暫不發表偉論. 稍後再講.

另外想講的是:
唔知大家有有留意MA的組合, 有冇聽過5指開花/散花?


以下係以往的CAP圖的細分類別,希望有機會POST一POST 吧~


講番 ma 的組合,5指開花/散花的心得:


我會以250為主軸,再睇其他配會. ( 睇大方向) 。
就依傢黎講,明顯100 未跌穿250 (wma), 即或未完全跌完.
當跌穿後,250排係最高,  即或見低了. 


換句話: 有機會再尋第二只腳(如下圖) 但認為較機會細了... 
主因巿場真的怕了. 怕再跌, SO 沒有理由不夾上去!


又有人問,升到去邊? 
世上只有神知道! 而股神是不會講的!
看0.382 , 0.5 ,0.618 這神奇的數字吧!
( PS. 今已升穿阻力線(白) 已變成支持了 )






另外係大跌 / 大升 的低或頂, 過往的事況黎睇,都較多以雙底或雙頂完成.  效果是可以"陰到人" ,從而銀包更加飽脹!
而現在,或者做緊第一個底. 這亦合乎人性及心理吧~ 


這亦令我啉到今日哩個主題,啉番係類此咁的打低形態(9-11/2011)!  剛好是半年6個月左右!
   


上年打底完後,大家都知道,個巿一升就升到今年年頭.  亦証明火星大能的確有一點點的啟示.




-----------------------------------------
大家做法唔同,有的走黎走去,win過 lose 過,已往每日50點已成過去了,但功利似乎仲差左~  HAHA~


唔同心態做唔用唔同方法,昨日對於一個看談的網友而言,我當時沒有與她"拉布" ,睇住佢落火坑,...真係有D抱歉! :P


不過這"充滿自信心"的心態,必須要面對及接受睇錯巿的考驗!  我同佢拉布,都係幫唔到佢的,安撫話今日補番 : 


我知道妳一定好亂, 因為今日高開咁多... 追又唔係, 反手又驚....    哩d情況我都試過唔少次 "


似乎發揮不到作用  It 's don't work :)
唯有待機會請佢食餐Home made飯,或者睇塲開心電影補數吧~ Can give me a chance ?






最後想SHARE 2年賭海的所見所聞 :


就係"問自己為左乜? "
如果為左攞錢, 最後安安份份打工好了!
如果為左剌激, 咁要考慮能否承受了!


-------------------------
今日打得麻麻地... 次序舖排都有待排版...
又係哩個 "
情塲騙子" 的關係吧~

我的理性被騙中了... 真奇怪好像有點enjoy...






收巿
真係回係條線度BO !  
升左點都要回既 ! 
希望係細回大升的日子吧!




5 則留言:

  1. thxx!! good analysis!

    回覆刪除
  2. 多謝大家支持! 請分享給更多人....
    讓我的經歷化成文字,告訴更多的人:
    輸.錢.皆.因.羸.錢.起. @ 學海無涯、賭海無岸

    回覆刪除
  3. 感覺上今日好多人沽.....會唔會係引淡???

    回覆刪除
  4. 多謝2位撐塲. 或者現在的ig market (https://lh5.googleusercontent.com/-Y0kTZmBlkc8/T9CbrOWMyMI/AAAAAAAADMY/nnp_hQkzDaM/s392/7-6-2012_2016.jpg )
    會有小小啟示 :)
    大家係唔係覺得留言唔方便? 或者試下用face book!

    回覆刪除

多聽,多講,多分享 !

熱門文章