"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年3月20日

19﹣3﹣2012 網友對答 ( 已加圖 ! )



高位托5仔, 下次跌時, 佢只會趺唔多, 65蚊時再買返又得, 佢領跌時 (加埋呢幾日走貨既大隻仔), 其實都可以有成1000點既交易了, 不是嗎?
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
答番你:
我持淡倉,某程度上一定傾向睇淡,希望走淡。
SO 我會覺得今日托HSBC,係唔想指數跌咁多,因為佢係成份股。
而HSBC 這情意結不跌,或者可保散戶們的信心。
不過今日成交唔算多,而點咁今日趺? 我未搵到理由。
或者跌巿跟本不需因由。 只不過係2﹣300點。
唯一的就係:有人話今日係震倉~ 
不過正股收巿後,期指最後15 MIN仍跌。
點解唔抽番上少少?




第2 佢帶頭跌,會領大巿跌幾多? 冇留意。應該係1﹣2﹪左右吧
你咁鐘意HSBC ,不如睇下哩條我最近睇到的AV :)
佢已經一早係2011年睇通, 估$70
http://youtu.be/C9NGBw_eU6Q
相關的仲有幾部片。不作列出。

幾年前,自HSBC由亞洲轉向發展歐美場巿做基地,已經變質了~
最近又轉番黎亞洲,更為錯誤。
這是我的解讀。多謝你的問題~


打左咁多,不如POST 出黎,俾大家都啉下HSBC為何物!


太好LA。。。終於有地球人到訪 :)
大家講多D咪有進步LOR~
聽日有機會的話,POST埋5號仔的圖。再睇睇
待續/\/\/



不能再跌的HSBC @ 70  ?

2 則留言:

  1. 本報統計過往一年的紀錄,發現只有三次中移動單日升幅達到約 3%或以上,同時登上藍籌升幅榜五大之內,其中巧合地,有兩次港股於 8個交易日後短線升浪見頂,然後展開大跌市,跌浪分別為去年 8月初及 9月初,數據結果實在令好友聞風喪膽。 」Source: Apple daily

    3月9日中移升左4%, 8個交易日是下星期三. 大家睇路. 剛巧希仔有野睇.

    你估到我是邊個嗎? ha ha ha ha ha

    回覆刪除

多聽,多講,多分享 !

熱門文章