"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年3月21日

2003年的火星人


得閒冇野做,講下故仔:

2003年火星人剛讀完F5 ,一事無成,只識重裝WINDOW。
於是膽粗粗試下登報紙廣告上門整電腦。由於天時地利,只久人和。
幾年都幾衣食冇憂。。。不過做唔大,因為剛才講的久人和。

當時都感到不安,感到前景不明朗,始終係手作仔。

又一次膽粗粗走入銀行,睇下又埋可以投資LOOK下錢,資本增值。

聽到的“ 唔好意思先生,我地暫時冇分期許供的形式。” 
聽完即時感到自己十分弱小~ 無能~ 連5萬10萬都攞唔出黎。

只好不了了之。。。時間一日一日過去。。。
有一日收到CALL 去A記保險公司。
幸好零件齊備可以係1小時內收錢走人。
ODER 十分順利賺$250。

過程中,有位姐姐問我 “弟弟 有冇啉過幾時退休?”
我當然知佢想做乜LA。 不過我冇抗拒因為俾佢打動。
打動的是“每個月千幾就可以傢LA” 

日子,時間又一日一日過去。。。咁快已經5年~

每月投資的戶口的確累積了一筆銀碼。
有一段時間有50﹪的利潤,現在蝕10﹪左右吧。
我當然明白投資有賺有蝕,有起有落。我並無責備那位姐姐。
不竟,事後我也曾做過所謂的保險投資行列。

我想講的係:
  • 現時不能即時提取戶口現金結餘。要扣除一筆成本保費
  • 每月的成本開支會>增長利潤。

或者我不參與就不會有這筆帳面銀碼,或者會做更好的事 OR 更壞的事 !

我的分享到哩到! 


以上係由 PR@ http://nicknickplus.blogspot.com/ 提供。

沒有留言:

發佈留言

多聽,多講,多分享 !

熱門文章