"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年3月20日

20-3-2012 收巿檢討 : 今日低位20754 分水位?

突然彈醒左....  六合彩!


醒起今日星期二未買,即刻開機上網買.
(如果有人睇緊? 提下你9點15分開,仲有15分鐘. )


開機見到戶口...... 
< 因為要提你時間 , POST左哩度先. 記住9:15分 !  >

-----------------------

見到戶口竟然派左 $40 . 真開心!



不過日子過得特別快,第31期忘記買 ! 

我唔係宣揚賭博,介紹推薦人買六合彩,不過係想講再佢係同兩樣野相連: 命運 & 彩數,相對股巿一樣,雖然六合彩冇得做馬,冇人為因素。

ANYWAY 我個人認為股巿邊有六合彩咁開心,六合彩羸冇限,輸有限!  (FOR 我每期買 $20 )
係唔係哩? 

睇番今日個巿:
因為都沒平淡倉,預期左跌,SO 冇乜感覺。見到戶口有改善,當然係開心,成個月的糧 :P

另一方面擔心家兄的死硬派,只睇好的做法。
當然亦少不了傻喵同傻強2位較為認識的網友,哈唔知佢地有冇睇哩?   @,@


上題係20-3-2012 耐性的考驗 (淡倉)  哩個題目,証明/講明俾自己2樣野.

1 火星大能又估中轉勢位
2 估中左又係過早入巿,所以要守,但要面對何時"止蝕 / 止賺 .

< 唔明?  唔緊要, 因為係講俾我自己聽的. 提我自已的.>

 既然大家都迷茫,咁睇下大圖估下方向:


黃金比率粗圖 :

 周圖,如以前所說 待變三角 :

2 WAY:

睇黎今日低位20754 20700水平  十分關鍵 !
咁樣睇... 上有限 ,下無限波? 
另外重位已後回到20000點(當然分分鐘可變)


有冇地球人可以發表下 ?

7 則留言:

  1. YY , 你揾我啊......
    我今日減左倉..... 聽日應該是見底了.
    你可以放心轉買好倉....

    話時話, 你呢個BLOG , 好鬼煩@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇。。。我睇下傻喵有冇反應。 :P
      一下子跌咁多,後抽下都好正常。
      我訓左,下午冇睇巿。未平淡倉。
      轉好倉? 係點解哩?
      其實我好掛住你。。。你點下我路LA :)

      你呢個BLOG , 好鬼煩?? 你指?
      我貪佢自動UPLOAD 相。唔洗一張一張UPLAOD。

      刪除
  2. 睇POST 又煩, 回應又煩....

    回覆刪除
    回覆
    1. ONE WAY : 直落.
      煩係邊度LE ?
      回應好似要打"確認字" ?

      有冇好BLOG 地方介紹?

      或者哩D叫 " 總要出一份力 " :P
      ( 我唯一唔鐘意的係冇表情ICON圖 :P )

      刪除
  3. 顯示字詞"驗證 " OFF 左. :)

    回覆刪除

多聽,多講,多分享 !

熱門文章