"KEY" : 周圖, 金句, 牛皮, 爆單邊 , 收巿 , 預估 , 待

2012年3月24日

周六會客室. Q & A



但結果昨23/3 只跌 261點,失望之餘又有點開心!

為何2面好?  因為跌巿會令我回本之餘,但又為所認識的人帶來痛苦 /.\   係唔係好偉大LE

巧合的是,昨天不是雨天,天氣還可以。
到了下午2:00 突然風起,吹起無情般的大風,風力雖不及十號颱風,
看見窗外之物,但心裡確實有點寒意~

--------------------------------------------------------------
網友所提及的:  hsi小時圖係咪要彈一彈先大跌呢?


睇下60 MIN 圖發現有點特別 :

原圖


A , B係唔係相同 ? 
我認為不是! 因為 :

1. 網友所提及的 "彈一彈" ,以圖黎睇係白線位置,已經完成~


2, 若然以火星人的睇圖法,會以250 WMA為中軸.
圖中 C 已順序排列如圖D,意味著急速性的走勢開始,大跌。


不過已經收巿,加上六日因素,上圖或者已斷片。
走勢如何,仍是未知之數。

我自已亂估睇,認為後巿會因4月份的假期而隨之牛皮。
另一方面,昨平了3/4淡倉,仍持1/4。當然想跌下去~ @,@
事會如此順利嗎 ?


再睇番網友的問題: hsi小時圖係咪要彈一彈先大跌呢?
網友似乎都FEEL 到D野~ 並唔似亂咁問。
我都要講聲多謝 !  

開心有人攞個話題出黎,可以當見多一個CASE !
不竟圖是不停的循環,人會不停的犯錯~

BTW 網友SING ,你的時間沒SET好. 小問題而已~
希望我的火星文貼到貼,答到問題。

GOOD LUCK ALL !   

2 則留言:

  1. 仲有我啦, hahahaha

    總覺得今次的跌市是很鬼馬的

    我有EJFQ 的, 入面有個數據我都想俾你睇, 就是個股強弱指數, 如果睇而家個情況, 就是強股不斷少, 但弱股未有增加, 因此有跌不下去的情況了.

    回覆刪除
    回覆
    1. HELLO 匿名甲

      多謝你先 !
      我知道EJFQ 有一套的分析,如果手頭上冇乜數據,都可以參考下。
      不過。。。筆者早前已經踏過場@<不得不自大 !> 認為佢比較濟後。
      ANYWAY 各有各神明,火星人都係認為火星大能最好!
      哩度火星文化係主場! :)

      刪除

多聽,多講,多分享 !

熱門文章